marknan

Hej,
Har varit på marknaden idag :) jätte kul och träffa folk och kolla på stånd.
När vi vaknade imorse så var det jätte kallt ute! 13 grader och blåsigt så vi klädde på oss, och när vi kom till Tärna var det jäätte varmt, och på dan vart det värre, så vi ångrade våra klädval!
jag handlade egentligen ingenting, Phims grillspett!!! och en plånbok, men det räckte för att typ 200 skulle gå åt.
Emil handlade en keps, jätte fin fox keps :)
Ikväll ska vi in till Tärna igen, pappa ska till udden, tyvärr är jag för ung för att komma in men jag kan umgås med kompisar på byn :)
blir nog bra kväll, ska äta grillat straxt, tur jag har en nykter människa här, Sofia blir chaffis.
Himlen var alldeles klarblå imorse och det var jätte fint, men ingen värme.


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback