natttis

Hejsan hoppsan!
Sitter i Emils säng medans han spelar Toy story 2 och han håller på oh får stor damp :p
Nu gnäller han på mig att jag inte får skriva det på bloggen, vilken tönt...
-
Iallafall så känns det skönt med Juli nu! Och till Helgen blir det crusing, blir roligttt :)
Har spelat jätte mycke The Sims ikväll på min och Emils familj, och vår lilla son Linus är nu tonåring, Emil är pensionerad och jag är en gammal het hemmafru :) lyyycccklig familj.
Spelet har gått jätte snabbt och dom blev gamla typ över en dag känns det som, och snart är vi död, tragiskt :')
-
Emil gnällde nyss också på om att jag inte skulle stressa honom när han skulle ta tre ynka mynt till och då Skrek jag "Men hallå!? ta mynten då, snabba snabba snabba!!!! " Då ramlade han ner och fick börja om :) ihihihhihiii!
Men vi är så söta så mot varandra :)
-
Skliver mel imolgon, söta dlömmar!
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback