pappas födelsedag!

Hej igen,
-
glömde ju skriva att igår ( alltså 27e eftersom klockan är efter 12) så fyllde far min 51 år! såå grattis på söt pappa♥
-
Nu ikväll gick vi ner till båt länningen och grillade parisare och pojkarna fiskade lite, jag prövade ju kasta lite men jag tycker inte riktigt om det ;p
Var iallafall jätte mysigt.
Imorrn ska vi åka till Norge en sväng till min farbror som är där och jobbar just nu, blir nog roligt :) så kommer antagligen inte blogga då, men jag kommer ju tillbakas i övermorrn typ.
Så jag och Emil ska nog sova nu snart, så vi kommer upp :)
PUSSPÅER



Emil, du är så vacker och omtänksam, du är så underbar och tokig. Några få av miljontals anledningar till varför det är just dig jag älskar sötnos ♥



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback