saknat mig? åh jag vet nog det ;)

hejsan, länge sedan jag skrev nu, förlåt, men har inte haft ork eller tid.
vad har då hänt på senaste tiden?
- Jag och Familjen Solestig åkte till Åsele i torsdags, men efter en komplikation var vi tvunga och åka hem på fredag kväll,
- Jag och min älskade Emil Solestig hade 9 månader! tänk att tiden gått så snabbt :)<3
- Vi har spenderat en natt i deras Stuga och myst och svettast som tokar, va nästan 40 grader där inne ett tag :p
Okej, jag kommer inte på mer vi gjort :p men vi har mekat mycket mycket! eller vi, Han. Han har försökt få igång en röd 940 combi, tog den första riktigt turen med den igår till Emils bror och hälsade på :)
-
Jag gör förresten en massa brummanden under golvet, Emil håller på och mekar med en skoter han ska ha igång och köra på vattnet med, men den dör bara, Emil babblar om att den kanske får för mycket soppa, jag bara håller med ;)
Ska kanske gå ner och kika hur det går snart, och sedan hoppas jag maten är klar snart! blir fläskfilé och pommes, Magen gillarT

förresten!! imorrn ska Familjen Solestig in till stan, jag och Emil följer med, sedan stannar vi där över natten för tisdag morgon ska jag på sjukhuset för röntgen och vaccin sprutor, sedan shoppa en platt tång,
OCH I HELGEN ÄR DET TÄRNA MARKNADEN!!!! JAG LÄÄÄÄÄNGGGRTTTAR!!

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback