SÄNNNGGGG

Hejsan,
tar det bara lugnt idag, ligger och slöar i sängen just nu,
Jag och Emil gjorde en jätte jätte ovanlig grej idag! :O vi klev upp halv 10! jag vaknade av att Emil gick på toa och då tyckte vi att vi lika gärna kunde kliva upp, jag är stolt över oss!
runt 11-12 for vi med pappa in till tärna och handlade lite mat, blev tacos ikväll :) sedan for Emil och pappa ut och fiska med båten, jag följde inte med, tycker inte direkt om att fiska :p
Så jag la mig i sängen och läste vecko revyn och sedan gjorde jag en ansikts mask och kollade på OTH, riktigt skönt att bara ta det lugnt lite ensam, dock älskar jag ju att vara med Emil hela tiden, men skönt iallafall :)
Vi kom in för ett tag sedan från att ha kört moppen, Emil åkte med mig denna gång.
haha lite kissie style att lägga ut en sån bild ;)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback