sgdklsdölggggggggggggg kälarne

Hejsasaan,
Det gick på bra sjukhuset, men har rätt ont i högra armen efter en spruta haha :(
Sedan gick vi på stan och handla lite, jag köpte en platt tång! (Y) Och leggins med blommor, en vit eyeliner, en ny bikini och hårfärg, en guldblond, sedan tror ja inte ja handla nå mer :p lägger in mobil bilder men dom är ju dock dåliga men ni ser ju iallafall.
Färgade håret typ nyss, tänkte göra det lite ljusare och se hur det blir men... det blev typ ingen skillnad, så får se om jag gör det ljusare eller mörkare senare, platt tången fungerade iallafall jätte bra, fick till fluffet jag till ha :)
Fick värsta iden igår kväll, på klassresan i 9an köpte jag svarta lösnaglar i Slovenien som jag klistrade på, ganska korta och snygga, och nu ikväll la jag på lite nagel smycken och målade på ett lack som gjorde dom matta, är hel nöjd :) är bara lite jobbigt att klä på sig och sånt, men det är ingen fara.
-
Imorrn iallafall ska jag och Emil till långsele och kliva på pappas tåg där och åka upp till vännäs är planerna, men man får se imorgon om det blir av. läängtar till helgen! tärna!!!
-





Jag och älskling!!♥


Visst var jag söt i tältet i åsele?!


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback