Staden

hejhej,
Sitter i min lägenhet just nu med Emil :) jag har saknat min säng! min grymma säng.
har ränt runt med Emils familj på morgonen, åt på Max och handla lite grejer på Öb, body butter som luktar mango, en mascara som råka bli blå -.-, kan bli fränt :p och så handla jag en ansiktsmask :) sedan ölkorv på willys!
Imorgon blir det ju somsagt röntgen, hoppas på det bästa, men det ser nog bara bra ut :)
Och så ska Timo till veterinären och dra mer tänder :( han kommer va helt drogad sedan,
Jag ska handla en platt tång och sedan blir det väl att dra mot Kälarne.
-
men nu ska jag dra :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback