tandis igen

Åh det är så synd om mig :( är i Kälarne med pojken, och imorse var jag till tandis igen.. dom fixa hålet och jag var alldeles avdomnad i hela jävla käften i 3 timmar! försökte äta men bet hål i läppen och jag fick en fet läpp, hmpf :(
okej, sååå synd kanske det inte är om mig, men det var jobbigt!

Hoppas på att kunna dra ut pojken i solen en sväng, tro ja ska muta med glass :p fast jag tror han sover i soffan just nu den lata pojken.
.
-
nejnej, nu ska jag avsluta. pusshej!
btw, kaaanske träffar pappsen ikväll, han kommer med tåget :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback