Söndagen!

hejsan alla,
kvällen igår vart inte precis som vi hade tänkt oss, menmen.
Idag klev vi upp runt 12 och for på marknan lite senare än vad som var tänkt, vi kom dit runt två.
Kollade runt lite och idag var faktiskt dagen då jag handlade :) tyvärr ville ju inte Emil följa med idag för han var lat haha,
Jag handlade en ring med ett "fisk skelett" på typ, ett halsband, och så gjorde jag en marknads fläta! jätte fränt! jag tvingade även syster att skaffa en för hon lämnade mig helt själv på marknan, tur är att Jag hade Julia där!
Nu ikväll har Jag och Emil kört lite tramp moppe, men det är något fel på den så Emil är ute och mekar.
Lägger ut lite bilder nu över marknan, typ.
Ni fattar nog vad allt är.







Kommentarer
Postat av: Anonym

har du klia de litte på halsen där eller? ;D

2010-07-26 @ 22:22:55
URL: http://ellenlinneabeatrice.blogg.se/
Postat av: Julija

Haha ja :( jag hade ju som gjort de :p

2010-07-26 @ 22:35:34
Postat av: Sofia

Där ser du hur mycket jag älskar dig din skit.

2010-07-27 @ 01:01:30
Postat av: Julija

<3

2010-07-27 @ 18:16:47
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback