vännääässss

Hej hallå,
Sitter hos Berta i vännäs med Emil.
att åka tåg idag va rätt drygt eftersom man var trött, så jag la mig på golvet och sov, det var najs!
Sedan har vi varit och drällt lite, åkte en sväng till Umeå och kollade på Media Markt, hittade flera olika telefoner, och jag ska välja ut en av dom och köpa imorgon tror jag, det är inga speciella telefoner, inga nya, bara en enkel att ha :) mer bryr ja mig inte så mycke om, bara dom har kamera och mp3 är jag glad.
Just nu sitter vi bara och latar oss, Emil spelar sitt älskade Ap spel och jag ska göra en ny familj på The sims så går några timmar.
Imorgon ska vi kanske på utomhus badet här i vännäs, sedan till Umeå och kolla på telefoner och bara vara lat :)
Vet ni förresten varför vi inte är hos min syster som det var tänkt? jo för hon jobbar kväll idag och för nån timma sedan skickade sms om att hon skulle börja jobba tidigt imorgon bitti för dom var kort om folk så hon skulle spendera natten på jobbet, Fan! när vi väl kommer hit för att träffa henne ja då jobbar hon. och jag vill inte vara här, jag vill vara i en lägenhet där man kan gå och så som man vill, inte vara orolig att man är högljudd och sånt. ajja, blir väl bra det här också.
-
Baaaj, ska spela nu.
förrsten, tycker ni som såg mitt hår innan jag färgade det att det blev någon skillnad?


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback