Bilder från Afrika

Kom på en grej ikväll när jag kollade på bilder på datorn, ni fick aldrig se från Afrika, lägger in några speciella bilder :)
bättre sent än aldrig va!?



Detta åt jag på Arlanda kväll, då var jag hungrig!! och det ända jag skulle få äta på ett antal timmar :p





Klappa krokodiler! :)


Vi var på ett ställe där tog tog slavar och sålde till Amerika, där är en tidnings annons.



safari!!








Ap park :)







Enza våran "egna" guide.



en del av stranden



Min vackra mormor och min vackra mamma sista kvällen.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback