bilen!

Hej,
Sitter i bilen påväg till Kälarne, men ensam :( Emil hade inte tid att följa, och jag som är så mjäkig är jätte ledsen över det och vet inte hur jag ska klara mig och kunna somna, har ALLTID honom bredvid mig!
menmen, är snart i stugun och då är det bara 4 mil kvar, seg resa, idag har vi kutat överallt känns det som.
Följde Emil och hans familj till OnOff och sedan Julia och sedan när dom skulle äta, sedan hem till mig och packa väskor, sedan hem till Emil och packa mer väskor sedan säga hejdå till Emil och gråta och sedan ta bussen ner på stan utan packningen på 5 väskor och möta upp mamma och anders, säga hej till min bror och hejdå efter 3 min, sedan på gå & löp kliniken och sedan ovanför busstorget till bilen och sedan till Emils lägenhet och hämta packningen och sedan till min lägenhet och rensa mitt kylskåp och hittade en mjölk sedan mars, mys! och efter det for vi på rusta och efter det till den nya vildmarks affären breve elgiganten och efter det blev det kina på eastern palace! :D
Gr8 day! förutom den delen att Emil for hem och inte är bredvid mig just nu! :(
haha, förresten, det var meningen att jag skulle skriva "och sedan" ;)

PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: tack så mkt <3 :)

2010-06-11 @ 22:40:18
URL: http://liinnearummel.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback