cp dag.

åh, denna dag har inte börjat särskilt bra, försov ju mig, sedan precis när jag skulle gå till skolan, (40 min tidigare för klassen hade slutat matten) så kom jag på "jävlar, min ryggsäck med nycklarna är ju hos emelie!" så panik ringde henne och ville att hon skulle komma upp hit med dom för jag kunde ju inte låsa lägenheten. SÅ kom jag på att jag kunde klättra ut från Emils balkong , så jag låste ytterdörren och klämde mig igenom balkong snörena och hoppade ut, såg nog heltokig ut :p sedan kutade jag ut och tog bussen ner på stan där jag mötte Emelie och fick mina nycklar sedan fick jag stå en kvart och vänta på bussen och sedan kom jag precis i tid till skolan, PUH!
Vi kollade på film, sedan när jag skulle gå hem så börja det spö regna, grrr.
Men än är inte dagen slut så hoppas de blir bättre kväll :)
Planera för imorrn!! blir nog super kul! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback