Emils säng

And I'm staring down the barrel of a 45,
Swimming through the ashes of another life
No real reason to accept the way things have changed

Ligger här i Emils säng och väntar på att han ska komma in, han är nere i källarn och svetsar någonting till nå extraljusen åt nå kompisar nu...
jag kan heller inte sova för källarn e precis under hans rum så det bullrar och låter.
Så jag lyssnar på musik och skrev precis med kusin micke på msn! :) saknar honom!

har väl egentligen ingenting och skriva, detta är väl mest bara ett tidsfördriv så ska avsluta, ska bara skriva en grej,
Ett år sedan!
11 juni 09 - Kom hem på kvällen med Ambuss från Umeå efter 7 dagar på sjukhuset
12 juni 09 - Slutade 9an med feber, men sjöng solo ändå! och jag vågade.
13 juni 09 - Åkte jag in igen på sjukhuset i Östersund och fick blodpåsar.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback