Eriiika

åhåjaja, jag är trött! :p
Men än ska jag inte sova, ska spela lite The sims3! det roliiigaaaste spelet! :)
har ju faktiskt gjort en familj om mig och Emil :] gifta och jag är på smällen!

Ikväll har Erika varit hit! :D
va jätte jätte länge sedan vi träffades, så nu har vi pratat om allting i våra liv, gick på en promenad men vände när ingen av oss hade kläder och vi blev uppbitna av mygg! :p
Super mysigt har vi haft! :)

jag längtar sååå tills imorgon då jag äntligen åker till Emil igen, saknat mitt hjärta, har känts alldeles för tomt♥
hihi åker dit runt 12 och känner jag min pojke så sover han då, så han ska få ett bra uppvaknande av mig, pussa på han lite.

Ska spela nu, gonatt till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också spela the sims 3. D:

2010-07-01 @ 12:58:28
URL: http://ellenlinneabeatrice.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback