Hammarn

hejhej,

Sitter fortfarande i Hammarn, jag firade ju midsommar här igår och det var trevligt och roligt :)
Vi åt gott och spelade boule, jag vann ju! ;) så sedan på kvällen cyklade jag och Emil ut och träffade Hans och några fler, umgicks lite men sen så cyklade vi hem när det blev tråkigt och kollade på tv med Pf, jenny, dennis, rebecka och barna :) och sedan mitt i natten spelade vi boule igen och efter det kokade vi ägg typ 4 på natten och åt. somnade nog runt 7 :o och sov tills 5 idag, men skönt var det :)
Vet inte riktigt än om vi åker hem ikväll eller imorrn på dan, men det märks.

Menmen, ska kramas med Emil i soffan nu så vi hörs :)

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback