Kälarrn

Hej,
sitter hemma i Kälarne just nu, jag och Emil tog moppen hit igår kväll, vi skulle hämta mitt wii och säga hej till mamma en sväng :) ska väl åka tillbaka i eftermiddag/kväll.
Emil är just nu i duschen, jag ville inte följa för han fyllde i sin tatuering igår i Brunflo och då kan han inte duscha nå varmt så jag fryser ju ihjäl om jag duschar med han :p
Nej jag duschar sen :)
Såg förresten på fb att vi har fått våra betyg nu, men dom är på dexter och jag minns inte mitt inlogg och det ligger i stan. skit! men hoppas man kan kolla med mammas inlogg :)
ska dra. pusshejjj!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback