MJAAu

hej,
råkade försova mig i morse, missade engelskan och just nu har jag håltimme så sitter fortfarande i lägenheten tills svenskan börjar 13.40, :) sedan efter svenskan så slutar jag, sköönt!
Och så hände en konstig grej i morse, jag har telia mobilt bredband, det är ju simkort i den så man kan smsa, och plötsligt får jag ett sms från ett konstigt nr där det står : "Lämnar tillbaka alla böcker i de kurser som avslutats samt böcker ni lånat på biblioteket senast den 4 juni. Ni blir ersättningsskyldiga för de böcker som ej återlämnas."
förstår ju att det är från skolan, men visste icke att nummret stod på mig eftersom mamma skaffade det och att dom hittade det.. haha, men bra då vet man ju detta.
men ska börja dra mig snart, så hejss :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback