Österssuuund

hej,
det känns som om jag ränner runt mycket, för just nu är jag i stan, Emils mamma skulle in och kolla på något så Emil for på körskolan (äntligen) och jag sitter i hans lägenhet och kollar på tv :) åker tillbaks till Selsålandet ikväll igen :)

Huvva vad jag har sovit dåligt inatt, vi somnade runt 3 halv 4 och så vakna jag lite innan 7 av tusen myggor i rummet, och då kan jag inte sova, hör surrandet. Så jag var mygg jagare tills klockan var 9 då vi var tvungen och kliva upp för att åka till stan, ingen bra natt alltså,
Känns som om jag är en zombie idag, ingen ork i benen, ingen ork att tänka men ändå, ändå sover jag inte!? :p

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback