rubriiik

Hej,
Har inte kommit igång med målningen än, vi fick inte färgen förrens en kvart sedan så blir måla hela kvällen, tveksamt om man kan hälsa på Emelie, och så kanske man ska säga hej till Sofia som kommer hem en gång per år typ :p.

Idag har man dessutom blivit ambulanspersonal! så nu kan jag rädda Emil om han får brist på pussar :)
Har ingenting och skriva, men heller ingenting att göra, så jag kan skriva att igår målade jag naglarna, en färg som heter sophisticated Susanna, jätte fin färg som ser jätte somrig ut :) finns på Hm, deras egna nagellack, jag tycker om dom, dom täcker bra och torkar snabbt!

vad ska ni göra på midsommar förresten!?
själv ska jag och Emil troligtvis vara i Hammarn hos hans bror :) var tänkt att vi skulle åka upp till pappa men vi är gaaanska panka just nu så blir nog inget av det, åker upp lite senare i sommar!
Saknar mitt älskade Ängesdal! ♥
PUSSPÅER



kanske inte världens bästa bild :p

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback