Typ sommarlov

Hejhej,
Jag klev upp 9, gick till skolan 10 och slutade 11 :) bra dag!
Men nu vet jag dock inte vad jag ska göra resten av dagen, alla är i skolan konstigt nog och det är jätte fint väder ute, när solen kommer på Emils balkong blir det väl att gå ut dit... fast känner jag mig själv rätt kommer jag somna :p
Men en bra grej är att jag har typ sommarlov nu! :D Eller egentligen är det väl imorgon bitti, men jag räknar det som om jag har fått det nu :)
Nej men nu ska jag kolla klart på tv sedan hitta på något, hörs!
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback