bakao

HEJ alla!! klockan ar 9.35 har och det ar kanske 26 grader varmt. har varit 35 minst idag och jag har bara legat och stekt i solen. har det jatte bra men jobbigt utan min emil!! ♥
har 3 min kvar pa datan sa ska ta det har snabbt.
Resan gick jatte bra men var seg och man far ont i rumpan. och idag har vi gatt lite ute och alla vill prata och skaka hand och idag kom det fram en 16 arig kille som jag pratade med och han ville gifta sig med mig, men jag nappade inte! men han var snall hehe.

Natterna e jobbigast utan min emil, dagana flyter pa men natterna grater jag och saknar dig!!

och detta ar speciellt till dig emil!!!
det star en tre kantid hog flaska har du tycker om!!

Hejda

Kommentarer
Postat av: papi

Saken du int papi å;-( Ha det så skönt i värmen.Här är det bara men grått och blåsigt, -2 grader. Sköt om dig. Kram från pappa.

2010-03-03 @ 11:43:33
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback