Blääh

hej,
jag hann aldrig skriva igår att jag skulle hem till Emil, men också så hade jag ingen lust att hålla på med datan. saknar den inte så avvänjningen i afrika var nog bra för mig.
Men är iallafall i Selsålandet i helgen men just nu lånade jag datan hemma hos Emils bror,
Vi har även varit ute ikväll och kört traktor, skulle ploga upp en väg med satan va klägg det var, så vi gav upp.

vaknade nog på fel sida för har varit lite bitter hela dan, vamt som fan inatt och vaknade tidigt av att hans mamma stog och pratade högt i telefon, sånt förstör hela min dag.

men ska väl ta o ge upp nu, kanske ta en unge i knäet.

PUSSPÅEER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback