Cape Point hotel

Hejsan alla!

Fick nyss veta av min pojkvan att han inte kunde sitta vid datan ikvall for han aker epa och ska se om de ar folk ute aven fast han vet att jag knappt kan sitta vdi datan... jaja

Har har det varit ungefar 40 grader varmt varje dag och jag trivs! saknar inte snon, kylan eller alla tjocka klader alls!

Ungefar hela veckan har vi legat vid poolen eller stranden, sjukt skont men man blir latt less pa att bara ligga men brun blir jag, men ska bli mer.

Pojken jag skrev om forut som ville gifta sig med mig borjar bli en pain in the ass!
Han foljer efter mig och bjuder in sig sjalv till saker man ska gora och vill halla min hand och sant. forsta gangerna var det sott men inte nu...

Idag har vi varit till n krokodil park ( som han foljde efter oss till ) oh klappade krokodiler, det var kul! och sa kollade vi pa krokodilerna, var ungefar 150 st dar.
fick aven veta att varan guide var omskuren, stackarn!

Pa sondag blir det en dags tur till ett gammalt slavlager.
Onsdag blir det en dags tur till grannlandet Senegal for att aka pa Safari. massa olika roligt djur! roliiigt *D gubbe*

Dessutom sa borjar jag bli less pa alla svarta som kladdar pa mig och mamma. Jag har fatt massor av halsband och dom vill ta mig pa dans och sant. jag vill inte ha med dom att gora!!

Skriver nasta veckan nagon gang!

Ps. Era vykort kommer om 10 dagar eller om ni har otur 3 4 veckor. gar svin segt!

Detta ar speciellt till emil!
Det var en Galliano flaska jag skrev om, trekantigt och hogt. du e sugen nu va?
Saknar dig alskling ♥

Saknar er andra ocksa, ialllafall vissa av er. . PUSS

PUSSPAER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback