Dagens vidrigaste...

dagens vidrigaste, äckligaste uschaste :
fick ett sms av ett nummer jag inte kände igen där det stor " VILL DU BLI MIN FLICKVÄN? " visste ju inte vem det var så svarade " vem " och samtidigt sökte jag och emil på vem det var och så fick jag till svar " Paul i skåne.vem har det kommit till? "
Precis då hittade vi någon sida där folk skrivit om nummret, verkar vara något äckel som letar upp nummer och skriver till dom samma sak och frågar om dom är tjej m.m. satan vad äcklad jag blev, vilket äckel, säkert någon gammal pedofil, ungefär alla på sidan hade polisanmält, så skriver han mer tro jag fan jag gör det...

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback