en vanlig tråkig dag..

idag har Julia ont i ryggen, ajaj.. men man dör ju inte av lite smärta :)
idag har nog varit den tråkigaste dagen på länge, vaknade av att det öste ner snö och så hade jag en lektion innan det var dags att gå ner på campus på UF och sedan sitta och lyssna på en förläsning.
Men efter det fick vi iallafall sluta och då följde jag Ellen på konsum där hon skulle handla lite smått inför helgen :B
Sedan tog jag bussen hem och kurade in mig i mitt mysiga täcke och kollade på förhäxad. Även att det går igen, var sjukt länge sedan jag såg det och det var ett av mina favorit program sedan jag var liten, men nu är det för kinkigt för mig.. :p
Sedan gick jag hem till Emil och vi gick på ica och handla en sweet & sour sås och sedan gjorde Jag kyckling röra och nudlar medans Emil spelade wii. Ajja, man är ju kvinnan i huset. därav mina små fötter... ;p
Nu ikväll gör vi inte mycket, Emil spelar fortfarande wii och jag bloggar, Skrev nyss en uppgift vi hade tills imorrn om föreläsningen vi var på med Tommy Svensson.
Ska väl stänga ner datan snart och duscha och sedan diska. ska hem till Kälarne imorrn och sedan till Emil på lördag tro ja :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Malin

jasså kälarne imorn? hör av dig dåååråå :)

2010-03-25 @ 21:31:00
URL: http://blondamalin.blogg.se/
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback