från hjärtat till mitt hjärta

Det var så underbart att äntligen få träffa älsklingen igen igår.
När jag såg honom gå upp för backen vid lägenheten och närma sig kände jag hur jag började skaka,
hjärtat slog snabbare och jag rusade ner för trappan och låste upp för honom.
När jag fick sätta mina läppar mot hans igen så kändes det som det gjorde första gången.
Jag blev nervös faktiskt, visste inte riktigt vad jag skulle göra när vi gick in i lägenheten, det ordnade sig,
Jag la undan datan och vi la oss i sängen och bara höll om varandra. ♥
Han är verkligen allt för mig och jag är så lycklig att det är han och jag.
Jag visade han bilderna från resan och myste vi mer och jag lagade nudlar åt honom och sedan gick vi till q8 och handlade lite och sedan skulle vi se Titanic, men VHSen bråkade så vi kikade på Jumanji på DVDn ist. efter det var jag så trött att jag höll på och somna på hans bröst, han gick och tvättade tatueringen sen så la vi oss och sov.
Att få somna bredvid honom och veta att han är där när jag vaknar igen är en obeskrivlig känsla.
Hade en underbar 5 månaders dag och jag är säker på att jag kommer få uppleva flera sådana igen, det är han och jag, jag och han, VI ♥

Jag har aldrig känt så här förut, han kompletterar mig, han gör mig till en starkare och bättre person. vet inte vad jag hade gjort om inte han fanns och jag vet inte hur jag hade mått.
Jag hade inte varit den jag är nu om inte han hade varit där och stöttat mig, tröstat mig.
Det finns ingen som är som han, one of a kind. han är ljuset i mitt liv, han gör livet värt att leva.

Jag älskar min Emil Martin Artur Solestig med hela mitt hjärta. Älskade dig då, Älskar dig nu och jag kommer älska dig föralltid♥

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback