HEHEHE

Hejsan hejsan igen

min sot mormor sa att eftersom det var lordag skulle jag fa sitta en halvtimma vid datan. gulligt eller hur?!

har fullt upp just nu med facebook, blogg och att skriva med alskling pa msn, kunde inte halla tararna borta nar jag borja skriva med honom. inte kunnat skrive sa har med honom pa en vecka... och ni som kanner mig vet att han at allt for mig, vi sover med varann varje natt, vi skriver hela tiden! detta ar alltsa som helvetet for mig.

Idag har vi legat pa stranden, Super skont!!
Men imorgon blir det den dar turen till det gamla slavlagret, hoppas det blirkul. jag ar inte sa speciellt uppjagad...

Jus nu hor jag live musik fran mitt hotell. haha, laten fastnat pa hjarnan >o

Men men, till anders.
mamma halsar puss!!

och till pappa.
saknar dig ditt not! <3

Skriver mer i veckan. ha det bra.

PUSSPER FRAN AFRIKA

Emilemilemilemilemilemilemil♥
&hearts;&hearts;&hearts;




Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback