Hemma igen

OkejOkej, blev ju faktiskt ett inlägg till,
Men bara för att skriva av mig lite. nivet, ibland kittlas det i fingrarna på mig och jag vill bara skriva. blabalalaha.
förlåt..

har iallafall haft en rolig kväll med malin, inte ofta det sker nu för tiden så man uppskattar verkligen det. Pratat roliga minnen, pratat lite skit och en stor del av samtalen var om våra stora kärlekar. Hennes Simon och Min Emil :)
sedan gick vi en sväng på Ug, haha. men var rätt okej där. satt i soffan och kollade på när nåra spelade bandhero och så testade även jag och malin.
Men så kände jag för en promenad så jag gick hem. duktig jag?

Nej men nu ska jag ta och fika te o nå salami mackor och sedan mysa ner mig ensam i min säng och läsa nå toffelgrejs och sedan sova :) ska försöka ta mig iväg till Emil så snabbtsom jag bara kan imorrn.
Allting hänger på vädret.

men vi synes.

Hay. ni får ingen puss nu för jag sparar alla till emil :B

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback