Kälarne ;o

ja då var man i kälarne för en gångs skull :p
Jag är ensam här med jag och min älskade emil tog samma buss 10 över 2 och han klev av i Stugun medans jag fortsatte till hammarn där mamma hämtade mig.
Alltid lika jobbigt att säga hejdå och när vi närmade oss stugun fick jag en klump i magen och blev illamående. och emil tog mig i sin famn och pussade på mig, då höll jag på att börja gråta. jag är så mjäkig! ska ju
för skjutsingen till honom imorrn ju..
:)

Ikväll blir det att träffa Malin och gå på ug kanske. THE PLACE TO BE. nath..
men det blir roligt att vara med henne, bara vi :)

Hmm, vet inte riktigt vad jag mer ska skriva. lite tomt om ord i fingrarna.
och om det inte blir något inlägg imorrn innan jag far till min pojke så vet ni vars jag är och att jag har det jävulsk bra :D♥

PUSSPÅER
men den störta pussen till emil :)♥


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback