läääägenheteN

hej,
har varit lite tomt om inlägg nu,
men helgen har varit roligt :D speciellt eftersom den spenderades med emil från lördag till söndag :)♥
smart jag imorse...
när klockan var tjugo i tio i morse kom smart jag på att jag skulle vara på spa kliniken kl tio i tio för studiebesök.
fick panik, ringde ellen och tog bussen ner mot stan och kutade resten av biten till kliniken, hade även missförstått vart kliniken skulle ligga så när jag kom dit var jag litte sen.
sedan vid elva fick vi fara tillbaka till skolan, åt lunch och hade manikyr så vi slutade tre! det var grett.
Då for jag och ellen ner på stan och så hjälpte jag henne handla och när vi höll på å gå ut från mittpunkten såg jag ett välkänt ansikte. FREDRIK, så jag fick även träffa min bror :) stod och pratade med honom en stund, ellen for hem och så kom emil och jesper ner på stan för vi skulle leta kläder till mig för bröllopet och emil skulle kolla på kläder.
Jag hittade mina kläder, (hemligt för tillfället. ni får se bild till helgen :)
Så vart vi ju också hungrig så vi gick ner på via grande och åt, mums!
Men så sedan for vi hem och nu ligger vi bara här, emil spelar tv-spel, jag dator också sitter två av emils kompisar här.
Ska snart sätta igång med ett arbete och sedan blir det dusch, kanske film och sova! :)
PUSSPÅER

Även en bild från stranden, lite kass men man ser ju lite :)



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback