lägenheten - sängen

åh ni anar inte hur gott det var med en billys nu! haha, svensk mat, svenskt folk, svenskt språk och ingen som talar om för än hur fin man är :p
underbart

och en annan sak som är underbar är att snart kommer Emil till mig :D vi ska mysa hela kvällen för idag har vi ju också 5 månader! ♥

haha, förresten så är det stört när jag ska skriva på tangentbord. är van med att inte ha åäö så skriver konstigt ibland.

menmen, kommer ett bildkollage antingen imorgon eller dagen efter det. ska gå igenom alla kort och se och så, men kort kommer :)

ska äta klrt min billys, sminka mig och vänta på min älskling, och när han kommer ska han få en riktig jävla kyss :B

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback