LOV

Hej, sitter hemma i lägenheten för tillfället med emil, ska snart hem till honom med all min packning och sova där, för jag har ju LOV nu! :D
men det har inte emil än så han ska gå på skolan medans jag stannar och sover i hans lägenhet ;)
Sedan på eftermiddag åker vi bil hem till honom.
Idag har jag iallafall varit duktig! jag for ner på stan efter skolan och tränade med emelie och sedan kom emil ner och vi handlade presenter inför fredag och sedan åt vi på donken och sedan upp till emelie en sväng innan vi tog bussen hem för jag var tvungen och packa och städa och likaså emil,
Jag handlade även ett påskägg till emil som jag fyllde med massa godis, jag är snäll :)

men ska väl ge mig snart så kan vi dra till honom.
Skriver nog inte nå mer innan helgen om jag inte snor åt mig emils data imorrn, så nu får höra om helgen efter helgen :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback