nr 4

hej,
Kom till stan ungefär halv 10, jag och emil gick till min lägenhet och jag kastade mig direkt i duschen för annars skulle jag bli trött och inte idas :)
emil startade wiiet, oooh :o
Igår skrev jag ju att jag var hemma hos emils bror, ja vi for hem till Simon, jag , emil och dennis och där kom dom på att vi skulle ut och ploga vägen igen, fast denna gång med en snöslunga. usch vad trött jag var då men jag hade inget val ;) så vi for igen och det gick av grejer hela tiden kändes det som. så man gatt laga och en massa, tur var att dennis körde skoter efter så vi hade någonting med motor om det skulle skita sig rejält.
Men så körde vi på och plötsligt när vi kommit hem var klockan 6 på morgonen. haha! och jag testade även köra trakor ;) hade bra lärare ( emil ) och en raksträcka :) det var ju faktiskt roligt.
Men så när vi kommit hem så var vi jätte hungriga så det blev en billys sedan sängen men somnade konstigt nog inte förrens halv 8 ändå. så har sovit som en stock idag tills 4 typ. även bränt stjärten på hans jävla element som jag ligger bredvid. haha!
men vi ska mysa och sedan sova :) kunder imorgon! manikyr tro jag det var? :s
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback