sunes ö ö ö

Hej, sitter i sunes ö nu och väntar på att klassen ska sluta ha matte, sedan blir det en håltimme till och sedan engelska... Men sedan slutar jag! och då blir det ner på stan och träna med emelie och köpa presenter till helgen.
Har egentligen ingenting och skriva men måste fördriva tiden på något ju, Så kan väl berätta att det är 7 personer här inne plus mig. ( nu kom det in 3 till )

Jag hoppas även min ledighets ansökan blir godkänd för då blir det bäst! :D
Jag läängtar så!

Och jag längtar tills lovet, till imorrn till o börja med, sedan blir fredag rolig och sedan söndag lr måndag far jag uppöver till pappsen med emil :) underbart! men jag är lite orolig att min släkt kommer skrämma iväg honom ;)
men det blir nog bra, också så ska jag ju äntligen få träffa Ida, Julia, cajsa och flera fler :)
Längtar♥

nu är det bara typ 20 min kvar tills dom slutar!
Och jag vet inte varför jag inte gick hem, men jag kommer bara somna och sova bort dan :p

Och även i morse så vaknade jag 20 i 10 och jag började 5 i 10, då fick jag lite panik men som tur var hade vi ingen lärare och skulle bara läsa så egentligen hade jag kunnat sova vidare tills engelskan börja.. :p

Igår kväll var jag iallafall så duktig att jag skrev klart min novell som egentligen skulle ha varit inne men jag trodde verkligen att jag hade lämnat in den,men icke.. den låg hemma på mina dokument så nu har jag skickat in den.

Nej men nu jäklar ska jag inte skriva mer inädigt krafs.

Tänkte bara tilllägga att jag älskar emil!

PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Anneli K.

Hej Julia!

Kul att jag ramlade över din blogg :-) Du är så duktig och ambitiös, tjejen!

Men du, ska du verkligen våga ta Emil upp till pappsen och tjocka hemska släkten...? Den där kusin Jonas till exempel, han är ju riktigt skrämmande...;-)

Kram på dig!

2010-03-31 @ 22:05:06
Postat av: Julija

Hej!

hehe tack :)

haha jag e inte säker på att jag vågar, dom är ju riktigt skrämmande ;o får se om han vågar stanna kvar :p

Ja jonas ja, huvva... :o

kramar

2010-04-05 @ 20:56:17
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback