borta bra men staden bäst

hejsan igen,
Haft det underbart denna lång helg :) fick träffa släkten, mysa hemma hos Emil, kört lite 140 och sedan firat min och Emils 7 månaders dag!

Lyckligare tjej kan ni inte hitta!
Hualigen vad jag älskar min Emil, han är bäst, han är underbar och ingenting INGENTING kan få mig att sluta älska honom ♥
men jag har egentligen ingenting och skriva, om jag skulle skriva om varje dag så skulle ni få mycket mycket att läsa så avslutar nog nu :)
Ska bara sitta här vid datan och vänta på att Emil ska komma hem från praktiken och sedan ska jag ta hand om honom :)
PUSSPÅER



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback