Dh

Hej,
sitter i Emils soffa och väntar på DH, var nyss Ugly Betty men jag kollade inte speciellt mycket på det,
Jag brukade älska det och min pappa sa att jag var lik henne ( vilken komplimang va!? :p ) men nu är det inge roligt länge och har missat alldeles för mycket så fattar ingenting och vet inte vilka alla personer är.
Idag har jag varit väldigt lat, gick till skolan, masserade ben och armar på Johanna och sedan gjorde hon bara ryggen på mig fasten det var hel kropps massage, men jag ville inte ha helkropp, vilket jag fick sota för sen när lärarn skällde på mig ;p
sedan gick jag hem och diskade och sen till Emil och la mig och slöa.
nu har det börjat förresten!!!

menmen, i helgen blir det faktiskt Kälarne med Emil, blir mysigt :)
ska kolla på tv, hejddddåå


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback