emils soffa :]

Ligger i Emils soffa ner myst i hans tröja (som doftar underbart) och hans stoora täcke. det är underbart, om ändå Emil vore här! ♥
jag fick sluta efter två, hon ville ha ett samtal, och det tog tamefan 3 minuter!! åh va less jag var..
Hade då suttit på skolan sedan innan elva och gjort, jaru.. ingenting, gaah, ajja.
Har även målat mina naglar, gjorde en halv kass fransk manikyr, jag har blivit så sjukt skakis, men att måla med höger hand är inte så roligt, ni vet, en annan är ju vänsterhänt, fantastico!

menmen, skriver kanske mer ikväll annars hörs vi imorrn.
förresten, ni ska få se en jätte fin bild på mig och Emil sedan i helgen :)
PUSSPÅER



Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback