hemma hos emil

Hej, sitter hemma i Emils lägenhet just nu :) har två timmars håltimme så jag ides inte sitta på skolan och kolla på folk. Men när jag kom hit så kom jag på att jag glömde engelskan, men då blir det ett kvälls arbete.
Kl 3 ska jag iallafall på Sjukhuset för en lungröntgen, sedan ner på stan och ta ett till hål i örat och sedan på Ica maxi och kolla efter hårfärg, jag vill verkligen färga mitt hår!
Igår så bäddade jag och Emil ut hans soffa och kollade på film, sedan kollade jag på Greys anatomy, alltid lika bra! men sedan var vi för lat så vi sov i soffan inatt, mysigt :)
menmen, ska spela lite spel, vi hörss :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback