kväller

hejhej, jag skäms över mig själv :( :( buhhu
jag har gått över till den mörka sidan, jag har spelat WOW ikväll :(
haha, ja eller jag hade tråkigt så jag laddade hem något så man kunde spela gratis, och skaffade mig en gubbe och dödade en massa vargar, det var så synd om dom :( satt och grät när jag hörde dom yla en sista gång :(
....
ni förstår väl att jag skämtar? fast dock inte om det att jag laddade hem och spelade. men det var inge kul så stängde ner.


förresten, emil har en valk på örsnibben :O är det normalt!?
känner mig väldigt busig idag så, JA han har en valk, men den passar in på hans örsnibb!!!

gonatt :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback