Skolan

Läste nyss på Vk, (västerbottens kuriren) för pappa ville att jag skulle läsa om jordskredet som skett i Tärna, fy fasiiken säger jag bara.
Och så hittade jag en artikel om fritidsgården/biblioteket, att det ska läggas ner, varför!? Det är ju ett jätte bra ställe att träffa alla vänner, träffa dom man inte precis bjuder hem på fika (haha) och sånt, vad irriterande..

Menmen, ska ner på stan efter skolan och träna med Emelie, sköönt :)
sedan ska jag hem, laga mat åt Emil innan jag däckar som igår kväll och sedan skriva lite uppgifter jag har ogjorda.

PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback