Skolan

hej, sitter i sunes och väntar på klassen som har matte.
Har precis varit på ett möte med min mentor, rektorn och yrkesstudie vägledaren (lr va fasiiken hon är) och pratat om ämnerna jag missade iår för "återhämtning", Vi kom fram till en del och jag tror att det kommer bli bra, (förutom med matten...)

Idag slutar jag kvart i två och då ska jag hem och packa, sedan ta en tur till Q8 och handla mackor till mig och Emil och sedan ska jag bara vara hemma och vänta på att Emil ska sluta sedan kuta till bussen mot Hammarn där mamma o Anders hämtar upp mig och så far vi bort mot Häggvik där min moster och hennes gubbe ska ha 101 års fest, blir nog roligt och jag får träffa mina kusiner :)
Vi blir nog där till fredag eller lördag och efter det ska jag och Emil hem till honom resten av helgen. MYS!
Blir alltså ingen bloggning om jag inte får till internet på telefonen,

Menmen, ska avsluta nu,

PUSSPÅER


Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback