speeeelaaaaa

hejsan,
Tänkte jag skulle skriva, men har egentligen ingen lust.. är så sjukt drygt nu för tiden.
Idag hade vi ben vaxning innan lunch på skolan, alltid lika skönt! :) sedan efter lunch gjorde jag en manikyr på Ellen och sedan for jag ner på stan för jag skulle på ett besök, även bella följde mig :) sedan så gick vi på hm och kollade och jag handlade hårnålar, en ögonfrans böjare och två ringar.  hämtade Christian och Emil upp oss och så for vi på lillänge och gick på lindex, blev en Bh och bella handla nå strumpbyxor.
Vi for hem till Emil efter det och satt där ett tag och sen gick vi till Ica o handla och så for Bella och Christian hem.
Nu ikväll spelar vi spel på olika sidor, haha underhållande. ska väl snart plugga till kortet och sedan blire lungt :)
PUSSPÅER

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback