suness

hej, det var alldeles lungt och skönt här i Sunes ända tills det kom en grupp tjejer och börja skrika, grrr...
har håltimme just nu men slutar om inte så himla länge, bara lite mer än en timme kvar.

igår hade jag jätte svårt och somna, låg och funderade på att om jag inte somnade snart skulle jag gå ner och kolla på en film, men då somnade jag. hmpf, en film hade varit roligt! Drömde väldigt konstigt också, minns inte riktigt så ingenting och skriva om, men jag var iallafall inge munter när jag vakna.

och alldeles precis nyss så "svarade inte" internetet, cp dator.

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback