daaays

Hej!
Jag vet att jag är kass på att blogga numera. men vet aldrig vad jag ska skriva om, kanske ska härma Malin lite och ha olika grejer att skriva om varje dag. då får ni ju iallafall 1 inlägg ;)
I helgen som gick var det ganska lugnt. spelade mest wii hela helgen förutom en stund på Lördag dagen då vi for till Hammerdal och hämta ännu en bil åt Emil.
Men ja. i veckan hittils har jag haft det lugnt. hade idrottsprov idag.
Och är ju fortfarande super förkyld så har laddat upp nu haha! :p
Imorrn ska jag ha utvecklingssamtal. känns inte speciellt spännande. Och sedan ska jag kanske åka och bada det märks. :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback