Daffyyyyysss

Vill inte skriva om dag 7, min bästa vän då jag inte anser mig ha en "bästa vän".
Men jag skriva att Emelie är så nära en bästa vän man kan komma. hon gör mig alltid glad och jag älskar henne♥
Idag har det varit rätt lugnt, idrott på morgonen, vi spelade spökboll och wolleyboll. en tjej slog så hårt att efter jag hade slagit vidare bollen var jag tvungen att kolla på golvet och se om mina händer låg där. satan vad ont det gjorde!! sedan lunch, nk, svenska och samhälle. for ner på stan fyllde på busskortet och sedan hem och beställa pizza från daffys med pojken ;)
Imorrn blir det ännu en gång ett besök på sjukhuset. känns som om jag är där var och varannan dag..
Lung/hjärt röntgen och läkarbesök. får säkert cepe läkaren också.
Men imorrn händer det en bra grej också! ska klippa håret på riktigt! inte suttit i en salong på snart 2 år. fan det är snart två år sedan. har förut vägrat klippa mig, men nu vill jag antingen klippa page eller någonting annat. får konsultera frissan imorrn :)
Ska ta och spela wii nu snart så ja. höres!

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback