Dag 1, om mig

Ska börja skriva om mig då.
Jag heter ju Julia Annikki Johansson. är 17 år om 5 dagar! känner mig jätte ynklig över det men jaja.
Jag är ungefär 1.61 cm lång och väger typ 52 kg?
Går ju som ni säkert vet På PC. hälsa & kroppsvård, trivs inte så jätte bra nu längre, men jag ska bita ihop och klara mig tills jag är fri.
Vet inte vad jag ska skriva om mig själv...
Men har gått igenom en otroligt jobbig tid som ni vet, & som gjort mig starkare, ser livet på ett annat sätt och gjort mig till en helt annan bättre person.
Anser mig ha två hem, Kälarne hos mammsen och i Selsålandet hos min sötnos :)
Jag är en väldigt skeptiskt person över nya personer och kan då verka vara lite elak, men om man pratar med mig eller lär känna mig är jag då verkligen inte elak.
Nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, suttit med inlägget i två timmar nu, men jag är snäll, ärlig, försöker hjälpa om det är något och jag är mig själv :)

Kommentarer
Postat av: Idaa

Måste nog lära känna dig lite bättre :]

2010-11-18 @ 08:25:32
URL: http://mosesson3.myshowroom.se
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback