Dag 2, min första kärlek

Ja, då var det dags för min första kärlek.
Vad menar man med det? den jag först verkligen älskade eller den jag först var ihop med?
Kan ta båda.
Den jag först var ihop med var en kille uppe i Tärna, vi var faktiskt gift haha! Det var väl första åren på dagis, Han var min första kille som jag pussat och kramat, dock var det ju inte super seriöst när man var typ 5-6 år, men spelar det någon roll? jag tycker nu det var en riktigt rolig grej och ångrar det inte :) Dock tog det slut när jag blev ihop med en annan kille. en lite player jag va haha!
.
min RIKTIGA kärlek är Emil! Jag har haft andra killar också, men 4 månader är inget seriöst förhållande, man är ju fortfarande nykär då. så ingen av dom är dem jag räknar som min första kärlek.
Emil är min första riktigt kärlek! och det kommer ingenting kunna ändra vad som än händer i framtiden & jag kommer alltid att älska honom, han är den som stöttat mig mest i allt, den som motvilligt följer mig på stan in i alla tjej affärer, och den som älskar mig för den jag är♥
Jag kommer älska honom nu och föralltid! :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback