Dag 3, mina föräldrar

Jag har världens bästa föräldrar :)
Mina föräldrar skilde sig när jag var 7 år tror jag, och det pajjade allt. flyttade sedan ner till Kälarne med mamma och började 4:an i Kälarne. men jag vet nu att det var för det bästa..

Gunilla Bergman Vestin är min mamma, Hon växte upp med sina tre syskon i en liten by utanför Kälarne, sedan gick hon gymnasium i Östersund och blev tillsist sjuksköterska. nu jobbar hon på ambulansen i Hammarstrand och skjutsar gamlingar och sånt. Trivs jätte bra gör hon också :)
Min mamma var den som bodde med mig när jag var sjuk, och jag vart så less på att aldrig va ensam, men jag är så tacksam nu, utan henne hade jag aldrig klarat mig, hon som fått upp mig från botten, peppat mig. ♥
Sedan har vi ju min pappa Tommy Johansson, Han växte upp i Ängesdal med sina 4 brorsor, Han gick sedan något gym haha, minns inte vilket och nu kör han tåg åt Green Cargo, han kör upp till Boden, pite, lule och sånt och ner till Ånge. han trivs också jätte bra :)
Pappa var också en stjärna när jag var sjuk, när jag låg i Ume kom han med riktig mat, grejer och peppade mig också. Det var bara synd att jag inte kunde träffa han så mycket.♥
Nej nu. det där var mina föräldrar det :)

Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback