Dag 6, Min dag! (födelsedag)

jaha, detta vart ju ett passande ämne då för jag fyller nu år idag! :D
Ja, hade iallafall svårt att somna igår, och när jag såg att klockan blev 00.00 fick jag damp! ååh jag älskar att fylla år. glädjen om att det är min dag!
.
vaknade klockan 7 och klev upp. hade matte på morgonen. sedan drog jag hem och hämta pappa så han kunde skjutsa mig och emil till Dancehall och fordon. sedan pussa jag han hejdå och så får han till Vännäs. gick i skola tills 4 och sedan bar det hemöver till Emil och vi lagade fläskfilé och Strips med bea, Mums! :)
Öppnade paketet från Emil. däri låg en übersnygg väska! dock hade ju jag valt den ;) och så öppnade jag ett kuvert från Farbror och Margareta. där låg det tvåhundra kronor!
Sedan for vi ner på stan och hämta ut två biobiljetter till Harry Potter! (försökte även mobilblogga då att vi skulle se bio men dock ingen täckning..) Efter bion som var bra så gick vi upp till Emelie och åt kladdkaka och sedan hem med kvart i 10 bussen och nu sitter jag här och bloggar :)
Kommer lite bilder nu också. så ni ser lite av min dag :) Den har varit underbar! kunde inte varit bättre!(eller jo om mamma vart här♥) men det firandet kommer till helgen med mera paket :)








Kommentarer
Du får jätte gärna kommentera, men som en vis kanin sa "Har man ingenting snällt att säga ska man inte säga någonting alls. ni förstår va?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback